Scandal uriaș făcut în avion de un pasager pentru că un copil plângea. „Țip și eu!” VIDEO
0 4 minute 12 luni

Pasagerul care mergea cu o cursă Southwest Airlines din SUA
a fost dat pe mâna poliției, care l-a întâmpinat la scara avionului.

Avion operat de Southwest

Avion operat de Southwest

Scandalul pasagerului Southwest din cauza unui copil care
plânge, surprins de o cameră video

Pasagerul a început să țipe și să se certe cu însoțitorii de
bord abcnews.go.

Într-o criză de nervi în timpul zborului, filmată pe o
casetă video, un pasager al unui zbor Southwest Airlines a forțat poliția să
vină în întâmpinarea avionului la aterizare.

După ce un bebeluș a început să plângă în avion pentru o
perioadă îndelungată de timp, un pasager a cerut însoțitorilor de bord să facă
ceva în legătură cu acest lucru înainte de a țipa el însuși.

În înregistrarea video făcută de un pasager din avion,
însoțitorul de bord poate fi văzut spunându-i pasagerului adult: „Domnule,
țipați!”.

Pasagerul a răspuns: „La fel și copilul!”.

OK, ești bărbat„, a răspuns însoțitorul.

Însoțitorii de bord îl roagă pe bărbat să nu mai țipe.

Haideți să fim raționali pentru o secundă”, i-a
cerut un însoțitor de bord, care a continuat să strige „NU! NU!”.

„Nu putem face nimic… este un copil!”, a răspuns
însoțitorul de bord.

Monique Pass se afla la bordul zborului Southwest în
momentul în care s-a produs haosul.

„Dintr-o dată, tipul ăsta a început să țipe din toți
plămânii. A durat cu siguranță vreo 5 minute bune, și devenea din ce în ce mai
rău, din ce în ce mai rău”
, a spus Pass.

Bărbatul a mai fost filmat spunând: „Vrei să țip? Vrei
să țip? O să țip, țip. Vă rog să opriți copilul
„, a spus el.

Zborul Southwest cu destinația Fort Lauderdale, Florida, a
fost deviat spre Orlando, Florida, din cauza vremii, iar toți pasagerii zborului
au fost debarcați.

Bărbatul care a țipat în timpul zborului a fost întâmpinat
de polițiști la poartă.

Într-o declarație, Southwest Airlines a declarat: „Felicităm
echipajul pentru că a dat dovadă de un profesionalism remarcabil în timp ce a
gestionat o situație dificilă și apreciem răbdarea celorlalți clienți de la
bord care au fost nevoiți să experimenteze acest comportament”.

John Nance, analist de aviație și colaborator al ABC News, a
declarat că această izbucnire extremă este un exemplu a ceea ce nu trebuie să
faci într-un zbor.

Cred că lucrul nr. 1 care trebuie spus aici este că,
deși echipajele noastre se ocupă de aceste lucruri cât de diplomat pot, la
final, dacă nu stai jos, nu închizi gura și nu te oprești din ceea ce faci, vei
fi luat pe sus de poliție la celălalt capăt
„, a declarat Nance.

Read More

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *